OpenGL KURULUMU

Yayınlandı: Mart 18, 2011 / Uncategorized

Öncelikle OpenGl dosyalarının bulunduğu dosyayı burdan indirin

Gelelim VS2010′ Entegre etmeye

1)C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include adresine gidin ve buraya GL diye bir klasör oluşturun.Daha sonra indirdiğimiz dosya içindeki glut.h dosyasını oluşturduğunuz bu klasöre kopyalayın.

2)C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\lib adresine girin ve glut32.lib dosyasını buraya kopyalayın

3)C:\Windows\system adrsine gidip glut32.dll dosyasınıburaya kopyalıyoruz ve bukadar artık projelerimizin başına

#include <GL/glut.h> ekleyip istediğimiz OpenGl  fonksiyonunun kullan biliriz

Kolay gelsin… Sırada başarabilirsem bi Örnek var  esen kalın 🙂

Reklamlar
yorum
  1. […] OpenGL KURULUMU […]

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s